2010-10-27



Kaixo, nire izena Maria da eta haurren bortxakeriari buruzko blog bat egitea saiatu naiz.

Haurren bortxakeria aukeratu dut, pentsatzen dudalako pixka bat baztertuta geratzen den gai delako eta bere azpitik azpigai asko dituelako.

Gustatuko zitzaidana da bloga ikusten duen guztia komentario bat ustea, eta horrekin bloga hobetzen laguntzea.

Mila esker!

2011/01/28

    ERREALITATEA


Ikaragarrizko bideoa da baina blogera igo nahi izan dut nire bloga ikusten duena konturatzeko afrikan haurrak egoera oso latzak pasatzen dituztela eta egiazkoa dela. Hau da, ez da esaten den gauza bat, errealitatezkoa da, egunero mila ume hiltzen dira....

Benetan hemen daujagunarekin naiz eta guretzt gutxi izan haientzat ikaragarria da,
SOLIDARIAGOAK IZATERA BULTZATZEN ZAITUZTET!!!!

ZUEN ONURARAKO ETA HAIEN ONURARAKO!ZERGAITIK JASAN BEHAR DUTE HAURRAK HAU?
ZERGAITIK JAIO DIRA HAIEK HOR ETA EZ GU?

Uste dut galdera hauek erreflezionatzekoak direla...

Guztiok lagunduko bagenu...ez lukete egoera horretan egongo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario